loading...
برف دانلود
علی و محمد بازدید : 187 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Now You See Me 2013 دانلود فیلم حالا من را میبینی Now You See Me 2013 720p

نام فیلم : حالا مرا میبینی -now you can see me

ژانر: جنایی، هیجانی ،معمایی

محصول: آمریکا وفرانسه

سال انتشار:۲۰۱۳

کارگردان: لوئیس لتریر

بازیگران: Jesse Eisenberg, Common, Mark Ruffalo

خلاصه داستان : یک مامور اف بی آی و یک مامور اینترپل رد یک تیم شعبده باز را می گیرند. تیمی که در یکی از اجراهایشان به یک بانک دستبرد می زنند و پول این سرقت را بین تماشاچیان پخش می کنند و …

 بالینک کمکی

علی و محمد بازدید : 136 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فیفا 14   FIFA 14

توضیحات بازی: فیفا ۱۴ (به انگلیسی: FIFA 14)‏ نام یک بازی از مجموعه بازی‌های ورزشی فیفا است که استودیوی الکترونیک آرتس کانادا آن را می‌سازد. شخصیت اصلی بر روی جلد بازی، لیونل مسی بازیکن آرژانتینی باشگاه بارسلونا (باشگاه) اسپانیا است. اما در مکزیک و ایالات متحده آمریکا، تصویر خاویر هرناندز، بازیکن مکزیکی باشگاه منچستر یونایتد انگلستان قرار دارد. در تیم های ملی شاهد اضافه شدن تیم فوتبال ولوز (به انگلیسی: walves)‏ و همین طور ادیت شدن تیم های ملی الگو:برزیل و الگو:لهستان خواهیم بود و الگو:نبودن تیم ملی ایران در این بازی بعد از صعود به الگو:جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دراین بازی ناراحت کننده است . در قسمت لیگ های بازی هم شاهد اضافه شدن لیگ الگو:یونان ، الگو:ترکیه ، الگو:دسته دو اسکاتلند ، الگو:لیگ و دسته دوم آرژانتین ، الگو:شیلی و الگو:کلمبیا و همچنین ادیت شدن پرچم و لباس های تیم های لیگ الگو:لهستان و الگو:برزیل می باشد.

قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.

قابلیت First Touch درون بازی از نسخه ی سیزدهم به این سری اضافه شد و در این شماره نیز حضور پررنگ تری نسبت به نسخه قبل دارد و با اضافه شدن دریبل های طبیعی تر در بازی قابلیت First Touch علاوه بر ماندن به شکل سابق با دریبل های موجود تلفیق شده است و دریبل های ناگهانی در طول بازی جزو نقاط مثبت گیم پلی محسوب می شود.لایسنس های بازی نیز همانند نسخه های پیشین بسیار خوب و فوق العاده عمل کرده است و بالغ بر ۲۵ لیگ را پوشش میدهد ولی در میان لایسنس تیم های بین المللی تفاوت چندانی وجود ندارد اما این طور به نظر می رسد که بازهم فیفا از لحاظ لایسنس ها از رقیب دیرینه خود یعنی PES پیشی بگیرد.

فیفا 14   FIFA 14

فیفا 14   FIFA 14

فیفا 14   FIFA 14

فیفا 14   FIFA 14

فیفا 14   FIFA 14

فیفا 14   FIFA 14

فیفا 14   FIFA 14


» توجه: این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و ...] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است.برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

» حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win Xp 32
INTEL CPU: Celeron E1200 Dual-Core 1.6GHz
AMD CPU: Athlon 64 X2 Dual Core 3600
Nvidia GPU: GeForce 8400 Series
AMD GPU: Radeon 9550
RAM: 1 GB
Direct X: DX 9
HDD Space: 8 GB

» سیستم پیشنهادی :

OS: Win 7 / 8
INTEL CPU: Core 2 Duo E6600 2.4GHz
AMD CPU: Athlon 64 X2 Dual Core 4800
Nvidia GPU: GeForce 8800 GT 256MB
AMD GPU: Radeon HD 2900 XT 512MB
RAM: 2 GB
Direct X: DX 11
HDD Space: 8 GB

» نام فارسی: فیفا ۱۴
» نام انگلیسی: Fifa 14
» ناشر: EA
» تاریخ انتشار: Sep 24, 2013
» سبک بازی : ورزشی

» حجم تقریبی : ۶٫۵ GB

» راهنمای نصب و اجرای بازی : این نسخه کامل این بازی می‌باشد و نیازی به نصب ندارد فقط کافی است دستورات کرک کردن را انجام دهید برای کرک کردن بازی ابتدا فایل dep را از طریق Run as Admin اجرا کنید و Enter را فشار دهید سپس سیستم خود را ریستارت کرده و بعد از آن کرک ورژن ۴ را در محل نصب بازی کپی کنید و بازی را اجرا کنید لازم به ذکر است این روش بر روی ویندوز ۸ و ۷ تست شده است.

فیفا 14   FIFA 14 دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
فیفا 14   FIFA 14 دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
فیفا 14   FIFA 14 دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم
فیفا 14   FIFA 14 دانلود قسمت ۴ : لینک مستقیم
فیفا 14   FIFA 14 دانلود قسمت ۵ : لینک مستقیم
فیفا 14   FIFA 14 دانلود قسمت ۶ : لینک مستقیم
فیفا 14   FIFA 14 دانلود قسمت ۷ : لینک مستقیم

فیفا 14   FIFA 14 دانلود کرک نسخه چهارم : لینک مستقیم
فیفا 14   FIFA 14 دانلود کرک نسخه پنجم : لینک مستقیم

علی و محمد بازدید : 251 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بتلفیلد 4   Battlefield 4

توضیحات بازی: سری Battlefield همواره از بزرگترین بازی های موجود در هر نسل بوده اند که نسخه های جدید آن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. پس از موفقیت های کسب شده در مجموعه Bad Company، قرار شد تا در ادامه یک نسخه اصلی برای این سری عرضه شود. به این ترتیب BF 3 در سال ۲۰۱۱ منتشر شد که دارای یک اکشن نفس گیر و هیجان انگیز بود و هنوز هم کسانی هستند که بخش تک نفره آن را با وجود ضعف های فراوان، برای چندمین بار تجربه می کنند. البته بیشترین موفقیت این بازی به بخش چندنفره آن مربوط می شود که توانسته به یکی از پرمخاطب ترین عناوین گروهی شبکه های آنلاین تبدیل شود. پس از شکست Medal of Honor Warfighter در ۲۰۱۲، بار دیگر همه نگاه ها بسوی BF معطوف شده و همانطور که انتظار می رفت، EA جوخه جدید خود رو وارد چهارمین میدان نبرد نمود و اینگونه شد که Battlefield 4 به رسمیت رسید.

بتلفیلد 4   Battlefield 4

بتلفیلد 4   Battlefield 4

بتلفیلد 4   Battlefield 4

بتلفیلد 4   Battlefield 4

بتلفیلد 4   Battlefield 4

بتلفیلد 4   Battlefield 4

بتلفیلد 4   Battlefield 4

بتلفیلد 4   Battlefield 4


» توجه: تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

» حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 32-Bit (with KB971512 System Update)
Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Memory: 4GB
Graphics Card: AMD Radeon HD 3870, NVIDIA Geforce 8800 GT
Graphics Memory: 1 GB
Hard Drive: 30 GB

» سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 / 8 64-Bit
Processor: AMD Six-Core CPU, Intel quad-core CPU
Memory: 8GB
Graphics Card: AMD Radeon HD 7870, NVIDIA Geforce GTX 660
Graphics Memory: 3 GB
Hard Drive: 30 GB

» نام فارسی: بتلفیلد ۴
» نام انگلیسی: Battlefield 4
» ناشر: EA
» تاریخ انتشار: October 25, 2013
» سبک بازی: اکشن , سوم شخص

 » حجم تقریبی : ۱۷٫۸ GB

بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۴ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۵ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۶ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۷ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۸ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۹ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۱۰ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۱۱ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۱۲ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۱۳ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۱۴ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۱۵ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۱۶ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۱۷ : لینک مستقیم
بتلفیلد 4   Battlefield 4 دانلود قسمت ۱۸ : لینک مستقیم

علی و محمد بازدید : 143 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کیش یک آدمکش 4: پرچم سیاه   Assassins Creed IV: Black Flag

توضیحات بازی: بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.
با وجود تمامی این تعاریف، Assassins Creed IV Black Flag باز هم چیز دیگری در چنته دارد که می تواند به رسیدن AC به ایده آلی در سبک Open World کمک بسزایی بکند. اگر شما PC باز و یا طرفدار گرافیک های به شدت چشم نواز هستید و هر لحظه انتظار عنوانی را میکشید که بتواند از حداکثر قدرت سیستم شما بهره ببرد، Black Flag آماده است تا شما و سیستمتان را به چالش بکشد. به لطف وجود موتور قدرتمند Anvil Next و امکانات پیشرفته آن، این بازی بر روی سخت افزارهایی که از سری کارت های شرکت Nvidia بهره می برند از TXAA استفاده می کند و تصویر و کیفیتی فوق العاده را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

کیش یک آدمکش 4: پرچم سیاه   Assassins Creed IV: Black Flag

کیش یک آدمکش 4: پرچم سیاه   Assassins Creed IV: Black Flag

کیش یک آدمکش 4: پرچم سیاه   Assassins Creed IV: Black Flag

کیش یک آدمکش 4: پرچم سیاه   Assassins Creed IV: Black Flag

کیش یک آدمکش 4: پرچم سیاه   Assassins Creed IV: Black Flag


» توجه: این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و ...] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

» سیستم پیشنهادی:

Operating System: Windows Vista SP1 or Windows 7 or Windows 8
Processor : Intel Core 2 Quad Q8400 2.6 GHz or AMD Athlon II X4 620 2.6 GHz
RAM : 2GB for Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Video card : Nvidia GeForce GTX 260 or AMD Radeon HD 4870 (512MB VRAM with Shader Model 4.0 or higher
DirectX : DirectX June 2010 Redistributable
Disk Space : 30 Gb
Sound : DirectX compatible sound card with latest drivers

» نام فارسی: کیش یک آدمکش ۴: پرچم سیاه
» نام انگلیسی: Assassins Creed IV: Black Flag
» ناشر: Ubisoft
» تاریخ انتشار: October 30, 2013
» سبک بازی: اکشن , سوم شخص

» حجم تقریبی : ۵٫۶ GB

کیش یک آدمکش 4: پرچم سیاه   Assassins Creed IV: Black Flag دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
کیش یک آدمکش 4: پرچم سیاه   Assassins Creed IV: Black Flag دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
کیش یک آدمکش 4: پرچم سیاه   Assassins Creed IV: Black Flag دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم
کیش یک آدمکش 4: پرچم سیاه   Assassins Creed IV: Black Flag دانلود قسمت ۴ : لینک مستقیم
کیش یک آدمکش 4: پرچم سیاه   Assassins Creed IV: Black Flag دانلود قسمت ۵ : لینک مستقیم
کیش یک آدمکش 4: پرچم سیاه   Assassins Creed IV: Black Flag دانلود قسمت ۶ : لینک مستقیم

علی و محمد بازدید : 162 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جنون 2   Dementium II

توضیحات بازی: Dementium یک بازی شوتر اول شخص و ترسناک است که عناصر معمایی و داستانی هم در آن وجود دارد، شما در این بازی در یک مرکز درمانی به اسم Bright Dawn گیر افتاده اید و کابوس های وحشتناک برای شما تمامی ندارد ، بازی Dementium II در سال ۲۰۱۰ برای کنسول دستی بسیار موفق نینتندو یعنی DS عرضه شد حال این نسخه به صورت HD بازسازی شده و برای PC منتشر شده است. همچون نسخه ی DS شما در این بازی کنترل William Redmoor که فردی است دچار جنون و بیماری روانی به دست خواهید گرفت.به نظر می رسد که ایشان زن و بچه هاش را کشته ولی خب حافظه اش براش نامشخص است. شیاطین موجود در درونش خود را به عنوان شیاطینی واقعی به او نشان می دهند و او نیز وظیفه دارد در درونش با آن ها مبارزه کند. داستان بازی پیچیده است و در طول بازی شما باید به حدس آن بپردازید، همچنین سلاح های چند منظوره و ایجاد امکان دسترسی به مناطق جدید در بازی بخوبی فراهم شده است.

جنون 2   Dementium II

جنون 2   Dementium II

جنون 2   Dementium II


» توجه: . این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و ...] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

» سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo E6750 2.66 GHz / AMD Athlon II X2 245e
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 8800GT / AMD Radeon HD 5700
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

» نام فارسی: جنون ۲
» نام انگلیسی: Dementium II
» ناشر: South – Peak
» تاریخ انتشار: Jan 03, 2014
» سبک بازی : اکشن، ترسناک

» حجم تقریبی : ۱٫۴ GB

علی و محمد بازدید : 236 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2

توضیحات بازی: بازی Amazing Spider-man 2 که ادامه دهنده ی شماره قبلی و بر اساس اتفاق های فیلم The Amazing Spider-man 2 می باشد توسط کمپانی Activision برای XBOX و PS 3 منتشر شده است. بازی در منهتن (نیویورک) اتفاق می افتد و به شما اجازه آپگرید کردن کارکتر را میدهد همچنین شما میتوانید با سیستم "Hero or Menace" حِس یک قهرمان واقعی را داشته باشید.در این شماره شما شاهد رویارویی با دشمنان قدیمی و جدید اسپایدرمن خواهید بود. Sam Riegel به نقش خودش به عنوان Spider-Man باز خواهد گشت، و گیم پلی این نسخه نیز بسیار به گیم پلی نسخه اول در این سری شباهت پیدا کرده است. برای باز کردن لباس های متفاوت در بازی، بازیکنان نیاز دارند تا ماموریت های فرعی را به اتمام برسانند و حتی پس از به اتمام رسیدن مراحل اصلی بازی، جرایم در شهر اتفاق خواهد افتاد. در این نسخه از بازی سیستم شب و روز و تفاوت در زمان های بازی وجود نداشته اما گیمرها می توانند در زمان های مختلف در شهر گشت بزنند.

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2


» توجه: تمام  این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و ...] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

» حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel Core 2 Duo E4700 2.6GHz or AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+
RAM: 3 GB
VGA: Nvidia GeForce GT 440 or AMD Radeon HD 4670 1GB
OS: Windows XP/7
DX: DirectX 9
Hard drive: 9 GB free space

» سیستم پیشنهادی:

CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz or AMD Athlon II X4 620
RAM: 4 GB
VGA: Nvidia GeForce GTX 470 or AMD Radeon HD 5870 1024MB
OS: Windows XP/7
DX: DirectX 10
Hard drive: 9 GB free space

» نام فارسی: مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲
» نام انگلیسی: Amazing Spider Man 2
» ناشر: Activision
» تاریخ انتشار: April 25, 2014
» سبک بازی: اکشن

» حجم تقریبی : ۵٫۳ GB

علی و محمد بازدید : 123 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 

ماریو جدید   New Super Mario Forever

توضیحات بازی: بازی قدیمی و محبوب سوپر ماریو همیشه در یاد ها باقی خواهد ماند چون این بازی از اولین روزی که برای دستگاه میکرو به بازار آمد موفق بود و همه به نوعی عاشق این بازی شدند.این بازی توسط شرکت های مختلف در نسخه هایی با داستان های مختلف تولید شد و تقریبا همه آنها از بازی ها موفق بودند.در این نسخه از بازی ماریو قادر است علاوه بر کارهای سابقی که انجام می‌داد ضربه با مشت، پرش های بلند و آکروباتیک و چند حرکت جالب دیگر را انجام دهد.

ماریو جدید   New Super Mario Forever

ماریو جدید   New Super Mario Forever

ماریو جدید   New Super Mario Forever


» توجه: این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

» حجم تقریبی : ۸۸ MB

علی و محمد بازدید : 3420 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

mo11sr دانلود فیلم بمب خنده کریسمس 2011 / کاری از مهران مدیری

دانلود فیلم بمب خنده کریسمس ۲۰۱۱ / کاری از مهران مدیری

اواخر سال ۱۳۹۰ بود که انتشار فیلم جدید مهران مدیری در سایت های اینترنتی، حسابی جنجال و گردوخاک به پا کرد.

به سخره گرفتن محتوای شبکه های پوچ ماهواره ای، سناریوی اصلی این فیلم بود که با هنرمندی بازیگران طنز ایران و کارگردانی شاهکار مهران مدیری، ساخته شد.

در این فیلم، بازیگرانی چون: مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، بیژن بنفشه خواه، نادر سلیمانی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، سحر جعفری جوزانی، عارف لرستانی، الیکا عبدالرزاقی و …) نقش آفرینی کرده اند.

dl دانلود فیلم بمب خنده کریسمس 2011 / کاری از مهران مدیری دانلود فیلم بمب خنده کریسمس ۲۰۱۱ / کاری از مهران مدیری (حجم فایل: ۱۶۰ مگابایت)

تصاویری از فیلم بمب خنده کریسمس ۲۰۱۱:

1 دانلود فیلم بمب خنده کریسمس 2011 / کاری از مهران مدیری

دانلود کریسمس ۲۰۱۱

2 دانلود فیلم بمب خنده کریسمس 2011 / کاری از مهران مدیری

دانلود کریسمس ۲۰۱۱

3 دانلود فیلم بمب خنده کریسمس 2011 / کاری از مهران مدیری

دانلود فیلم کریسمس ۲۰۱۱

4 دانلود فیلم بمب خنده کریسمس 2011 / کاری از مهران مدیری

دانلود فیلم کریسمس ۲۰۱۱

5 دانلود فیلم بمب خنده کریسمس 2011 / کاری از مهران مدیری

دانلود فیلم کریسمس ۲۰۱۱

6 دانلود فیلم بمب خنده کریسمس 2011 / کاری از مهران مدیری

علی و محمد بازدید : 131 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم دلداده با کیفیت عالی

کارگردان: قدرت الله میرزایی | ژانر: طنز اجتماعی

مدت زمان: 92 دقیقه | سال تولید: 1387

فرمت: MP4 | حجم: 356 + 765 مگابایت

خلاصه داستان:
داستان درباره دختری به نام عسل هست که بعد از سالها اقامت در خارج از کشور به ایران بازگشته و قصد ازدواج دارد…

بازیگران:
اکبر عبدی، مجید صالحی، جواد رضویان، الهام حمیدی، مینا جعفرزاده، سحر زکریا، احمد پورمخبر، یوسف صیادی

Download Film Deldadeh

دانلود نسخه با کیفیت عالی

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

دانلود فیلم دلداده

دانلود نسخه کم حجم

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

راهنمای دانلود:

پس از ورود به لینک دانلود، روی دکمه Free Download کلیک کرده و سپس دکمه Create Download Link را بزنید تا لینک مستقیم برای شما آماده گردد.


 

علی و محمد بازدید : 149 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)



دانلود فیلم ترسناک Zombie Night 2013

ژانر: ترسناک
3.3/10
سال انتشار: 2013
زبان:انگلیسی
حجم: 400 مگابایت
کیفیت: DVDRip | خوب
زیرنویس فارسی:بزودی…
بازیگران :Anthony Michael Hall, Daryl Hannah, Alan Ruck
خلاصه داستان :زامبی کردن در شب و دو خانواده باید تا صبح زنده بماند.


دانلود از Rodfile
رمز:zaminfilm

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 629
  • بازدید سال : 5,205
  • بازدید کلی : 126,129