loading...
برف دانلود
علی و محمد بازدید : 96 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دانلود سریال Those Who Kill

لینک IMDB
ژانر : اکشن , جنایی , هیجان انگیز
وضعیت پخش : درحال پخش
فرمت فایل : Mkv
شبکه : AE دانلود سریال Those Who Kill
کیفیت : ۷۲۰p & 480p | بسیار خوب , عالی
زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : یک کارآگاه پلیس زن و روانپزشک پزشکی قانونی ، در شکار برای قاتلان زنجیره ای باهم همکارمیشوندو…

علی و محمد بازدید : 155 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم End Of Watch دوبله فارسی

نام فارسی فیلم : آخرین گشت

منتشر کننده : ایران فیلم

ژانر:جنایی ، درام ، هیجان انگیز

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۷٫۷

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

حجم : ۱۷۷۱ مگابایت ، ۸۷۵ مگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

صوت دوبله بصورت جداگانه

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : دو افسر جوان پلیس در حین انجام یک بازجویی در ایست بازرسی ،مقداری پول نقد و اسلحه از اعضای یک باند مواد مخدر خطرناک ضبط می کنند و این اتفاق باعث می شود تا این باند در پی نابود کردن آنها باشند.

دو زبانه : فایل این فیلم بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

علی و محمد بازدید : 180 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
اختصاصی ایران فیلم |

دانلود فیلم The Expatriate دوبله فارسی

نام فارسی فیلم : تبعیدی

منتشر کننده : ایران فیلم

ژانر:اکشن ، هیجان انگیز

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۶٫۱

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

حجم : ۱۷۲۰ مگابایت ، ۸۷۶ مگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

صوت دوبله بصورت جداگانه

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : یک مامور سابق CIA به همراه دخترش مجبور به فرار کردن هستند زیرا ماموران همه ی مدارک و هویت وی را پاک کرده اند و او دچار یک توطئه ی بین المللی شده است …

دو زبانه : فایل این فیلم بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

علی و محمد بازدید : 99 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم RoboCop 2014 با کیفیت عالی WEB-DL اضافه شد.

RoboCop 2014 دانلود فیلم RoboCop 2014

ژانر: اکشن ، جنایی ، علمی ، تخیلی
سال انتشار: ۲۰۱۴

 

 
امتیاز : ۷٫۰ از ۱۰ – میانگین رای ۴۶۷ نفر
حجم: ۷۹۷ مگابایت
کیفیت: WEB-DL | عالی
فرمت: MKV
زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان : الکس مورفی پلیس وظیفه شناسی است که در حین انجام یک ماموریت تا آستانه مرگ پیش میرود. دانشمندان با همکاری اداره پلیس، با انجام یک عمل جراحی بی نظیر مانع از مرگ وی شده و بخش اعظم بدن وی را با کمک آهن آلات مرمت میکنند. آلکس مورفی پس از بهبودی، تبدیل به موجودی نیمه روبات میشود که به «پلیس آهنی» مشهور میگردد…

 
download دانلود فیلم RoboCop 2014 لینک دانلود حجم ۷۹۷ مگابایت

download دانلود فیلم RoboCop 2014 لینک دانلود زیرنویس فارسی

علی و محمد بازدید : 167 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان ۲۰۱۴ با کیفیت HD-TS

Captain America The Winter Soldier 2014 دانلود فیلم Captain America The Winter Soldier 2014

نام: Captain America The Winter Soldier 2014

سال انتشار: ۲۰۱۴

ژانر: اکشن ، تخیلی ، هیجان انگیز

زیرنویس فارسی: ندارد

حجم: ۱۷۰۰ مگابایت

کیفیت: HD-TS

خلاصه داستان : بعد از اتفاقات فیلم انتقام جویان، استیو راجرز برای عادت کردن به زندگی مدرن تلاش می‌کند و باید برای مبارزه با ارتشی مخفی در واشنگتن دی.سی. با عنکبوت سیاه همکاری کند …


download دانلود فیلم Captain America The Winter Soldier 2014 لینک دانلود Uploadbaz | Firedrive | Uploadboy

علی و محمد بازدید : 102 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Need-For-Speed-2014

نام فیلم : need for speed 2014 | جنون سرعت

ژانر :اکشن | جنایی | درام

کارگردانNeed for Speed: Scott Waugh

نویسنده : George Gatins

بازیگران : Aaron Paul | Dominic Cooper | Scott Mescudi

سال انتشار: ۲۰۱۴

کیفیت : HC WebRip | معمولی

حجم : ۵۰۰MB

به همراه نقد و بررسی فیلم

دانلود فیلم در ادامه مطلب…

برای دانلود کلیک کنید…

dl

نقد و بررسی :

قبول دارم، هیچ کس انتظار این را ندارد که «جنون سرعت» یک اثر شکسپیری باشد. با این حال این حد اقل انتظار منطقی به نظر می‌رسد که نسخه سینمایی از سری بازیهای کامپیوتری ماشینی بتواند کمی‌آدرنالین ترشح کند و «جنون سرعت» را یک سواری هرچند مختصر اما خوش آیند سازد. چیزی که هیچ کس تصورش را نمی‌کرد و متاسفانه یک واقعیت است، این است که «جنون سرعت» کسل کننده محض است. تعقیب و گریزهای پی در پی ماشین‌های خاص صرفا برای وقت کشی است و «جنون سرعت» چیز زیادی جز زنجیره‌ای از این تعقیب و گریزها به نمایش نمی‌گذارد. چیز جدیدی هم در این فیلم هست؟ شاید، اما خیلی کم و پراکنده هستند. اما به شخصه نمی‌توانم ادعا کنم که این فیلم چیزی به من نشان داد که قبلا ندیده بودم. احتمالا قصد اسکات واه از همه این کارها این بوده که دفعات ضربان قلبم را بالا ببرد اما تنها کاری که موفق به انجامش می‌شود افزایش دفعات نگاه کردنم به ساعتم است.

فکر کنم بشود ادعا کرد و پای این ادعا ایستاد که هنرپیشگان این فیلم ماشین‌ها هستند. انسانهایی که در «جنون سرعت» ظاهر می‌شوند چیزی بیش از عکسهایی که از همبازی‌های ماشینی شان جذابیت کمتری دارند و با دقت کمتری پرداخته شده اند نیستند. با تمام این اوصاف به گمانم قرار بوده با توبی مارشال (با بازی اِرِن پل) مردی که بیشترین زمان را در فیلم حضور دارد همدردی کنیم. توبی یک راننده مسابقات خیابانی است که به نظر می‌رسد کوچکترین اهمیتی به مردمی‌که برایشان درد سر ایجاد می‌کند نمی‌دهد. تا اینکه نوچه اش (پیت، با بازی هریسون گیلبرتسون) در یک مسابقه جان می‌دهد. توبی به زندان می‌افتد اما آن پست فطرتی که پشت این تصادف بود (دینو، با بازی دومینیک کوپر) با ارائه مدارک و شهادت‌های دروغین قسر در می‌رود و دم به تله نمی‌دهد. توبی پس از سپری کردن محکومیتش تنها با یک هدف از پشت میله‌ها بیرون می‌آید: انتقام خون پیت. که معنی آن این است که باید به خدمت دینو برسد؛ اما نه با چند مشت و لگد یا با بیرون ریختن مخش بلکه با شکست دادنش در یک مسابقه زیرزمینی به نام “دیلئون”. به این منظور باید فاصله نیویورک تا سان فرانسیسکو را ظرف ۴۸ ساعت با مشایعت یک موبور بی نهایت جذاب (با بازی اموجین پوتس) با شاتگانی در دست طی کند. برای سر توبی جایزه تعیین شده بنابراین انواع و اقسام ماشین‌ها و کامیونها در این مسیر سعی می‌کنند او را از ادامه راه باز دارند. توبی پس از آن به محض رسیدن به مقصد وارد مسابقه دیلئون و با رقیبش شاخ به شاخ می‌شود.

ارن پل در انتخاب اولین نقش پر رنگش پس از «بریکینگ بد» عنوان کرده بود که جذب “سبُکی” فیلمنامه «جنون سرعت» شده است. “بی مزگی” احتمالا کلمه بهتری برای آن باشد. بازی پل مثل یک ربات است. نقشش چیز خاصی از او نمی‌خواهد و او هم هیچ چیز بیشتری به آن نمی‌افزاید. اموجین پوتس خوش آب و رنگ است، اما این تنها چیزی است که می‌شود در موردش گفت و هیچ وقت پا را فراتر از یک همراه و عاشق پیشه کلیشه‌ای نمی‌گذارد. نقش آفرینی غیر معمول مایکل کیتون (که شبیه ایفای نقشش در برنامه wtf1 است) در مقطعی به فیلم انرژی عجیبی وارد می‌کند اما کیتون با هیچ کس کنش و واکنشی ندارد و در همان حد باقی می‌ماند. دومینیک کوپر حد اکثر توانش را بکار می‌گیرد تا شخصیتی چند پهلو و موزی به نمایش بگذارد اما به اندازه کافی شخصیتش نفرت انگیز نمی‌شود. شاید بهتر بود کسی در بخش گریم برایش یک سبیل می‌کاشت تا هر از گاهی آن را تاب دهد.

اعتراف می‌کنم که اساسا در برخورد با این فیلم جهت گیری ذهنی دارم. به طور کلی با بازی‌ها یا فیلمهای مسابقه‌ای مشکلی ندارم، اما از این که “ورزشی” که بی نهایت خسارات جانی و مالی در پی دارد را پر زرق و برق و زیبا جلوه دهند به شدت بیزام. مسابقات خیابانی به هیچ وجه سرگرمی‌مناسبی برای جوانان نیست؛ نه تنها برای خودشان خطرناک است که از همه مهمتر مردمی‌بیگناه ناخواسته از پیامدهایش آسیب می‌بینند. «جنون سرعت» با مرگ پیت اندکی به این معضل می‌پردازد اما بسیار واضح است که نیت انتقال این پیام را نداشته است. کشت و کشتارهای زیادی تا انتهای فیلم رخ می‌دهد که همه را به گردن شخصیت منفی می‌اندازد و اینگونه همه را توجیه می‌کند. آنچه به عنوان “پیامدها” نشان داده می‌شود شبیه به یک شوخی است. چیزهایی هستند که نمی‌شود با گفتن “این صرفا یک فیلم است” از کنارشان گذشت.

اگر چیزی در «جنون سرعت» وجود داشته باشد که بتوان از آن دفاع کرد، همان بدلکاری‌های ماشینی است که بدون کمک جلوه‌های کامپیوتری انجام شده اند. نگاه خاطره انگیز واه – که از یک دستیار بدلکاری به کارگردان تبدیل شده است – به بدلکاری‌های سنتی به تعقیب و گریزها، مسابقه‌ها و تصادفها ارزش ویژه می‌دهد، هرچند باز هم می‌توانست تدوین بهتری داشته باشد. فیلمنامه ضعیف و پرداخت نشده همان بلایی را سر ماشین‌ها در می‌آورد که سر بازیگرها در آورده بود. «جنون سرعت» جدیدترین فیلمی‌است که به صف طولانی بازیهایی که به فیلم تبدیل شده‌اند وارد می‌شود که برای مخاطب همان بهتر است که در خانه بماند، کنسولش را روشن کند و با دسته‌هایش بازی کند تا اینکه وقت و پولش را صرف رفتن به سینماها نماید.


علی و محمد بازدید : 127 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

/

دانلود فیلم ایرانی همه چی ارومه

/ژانر : طنز
زمان : ۸۰ دقیقه
تاریخ انتشار : ۱۳۸۹
کارگردان : مصطفی منصوریار
بازیگران : مجید صالحی ، علی صادقی ، رضا داود نژاد ، جواد عزتی ، سحر قریشی
خلاصه داستان : داستان چهار جوان را به تصویر میکشد که در اثر وقایعی با یکدیگر مواجه می شوند و ماجراهای طنزی بین آنها رخ میده

.

————————————————————————————————–—

لینک دانلود – نسخه کم حجم: لینک مستقیم لینک کمکی ۱

————————————————————————————–—————

/

علی و محمد بازدید : 152 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
:::
WWE Wrestlemania XXIX دانلود مسابقه WWE Wrestlemania XXIX
ژانر : ورزشی | کشتی کج
فرمت فایل : MP4
زمان اجرا : ۷/ ۴ / ۲۰۱۳
کیفیت : HDTV
حجم : ۲۰۰۰ مگابایت (۲ گیگابایت )
مدت زمان : ۳ ساعت و ۵۱ دقیقه
توضیحات : رسلمنیا مسابقه بزرگی است که هر ساله لیگ حرفه ای کشتی کج آنرا بر گزار می کند . این ۲۹ امین مسابقه ی رسلمنیا است که برگزار می شود و ۵امین مسابقه است که در نیویورک برگزار می شود. که بین این افراد انجام می شود : Ryback vs. Mark Henry و Team Hell No (Kane and Daniel Bryan) vs. Dolph Ziggler and و Fandango vs. Chris Jericho و Alberto Del Rio vs. Jack Swagger و CM Punk vs. The Undertaker و Triple H vs. Brock Lesnar و The Rock vs. John Cena .
download34 دانلود مسابقه WWE Wrestlemania XXIXدانلود به صورت مستقیم و تک پارت : لینک مستقیم
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
download4 دانلود مسابقه WWE Wrestlemania XXIXدانلود پارت ۰۱ :
download4 دانلود مسابقه WWE Wrestlemania XXIXدانلود پارت ۰۲ :
download4 دانلود مسابقه WWE Wrestlemania XXIXدانلود پارت ۰۳ :
download4 دانلود مسابقه WWE Wrestlemania XXIXدانلود پارت ۰۴ :
علی و محمد بازدید : 1456 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

devious maids دانلود سریال Devious Maids

لینک IMDB

ژانر : کمدی | درام

وضعیت پخش : در حال پخش

فرمت فایل : Mkv

شبکه : Lifetime

کیفیت : ۴۸۰p | بسیار خوب

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : داستان چهار خدمتکار زن با جاه طلبی و رویاپردازی برای کسب شهرت و ثروت در شهر بورلی هیلز …

Fasl1 دانلود سریال Devious Maids

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۰۱ : لینک مستقیم

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۰۲ : لینک مستقیم

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۰۳ : لینک مستقیم

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۰۴ : لینک مستقیم

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۰۵ : لینک مستقیم

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۰۶ : لینک مستقیم

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۰۷ : لینک مستقیم

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۰۸ : لینک مستقیم

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۰۹ : لینک مستقیم

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۱۰ : لینک مستقیم

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۱۱ : لینک مستقیم | لینک کمکی | لینک کمکی دوم

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۱۲ : لینک مستقیم | لینک کمکی | لینک کمکی دوم | ۷۲۰P

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۱۳ : لینک مستقیم | لینک کمکی | لینک کمکی دوم | ۷۲۰P

info14 دانلود سریال Devious Maids زیرنویس فارسی فصل اول

Fasl2 دانلود سریال Devious Maids

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۰۱ : لینک مستقیم

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۰۲ : لینک مستقیم

download426 دانلود سریال Devious Maids قسمت ۰۳ : لینک مستقیم

علی و محمد بازدید : 187 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

True%20Blood دانلود سریال True Blood

نام سریال : True Blood

ژانر : رازآلود | درام | فانتزی

کارگردان : Alan Ball

بازیگران : Anna Paquin, Stephen Moyer and Ryan Kwanten

تاریخ انتشار : ۷ September 2008

سال تولید : ۲۰۰۸ – ۲۰۱۲

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

زمان : میانگین هر قسمت ۶۰ دقیقه

امتیاز : ۸٫۲/۱۰

زیرنویس فارسی : دارد

کیفیت : عالی – HDTV

فرمت : MKV

حجم : ۲۰۰ MB

کانال پخش کننده : HBO آمریکا

تعداد فصل ها : پنج فصل

تعداد قسمت ها : ۵۱ قسمت

اطلاعات بیشتر : کلیک کنید

خلاصه داستان : سریالی متفاوت در ژانری متفاوت طرفداران و علاقه مندان به ژانر Vampire (خون آشام) ، مسلما از این سریال لذت خواهند برد. داستان در خصوص زندگی دختری بنام Sookie Stackhouse است که میتواند ذهن افراد را بخواند . در واقع داستان از زمانی وارد فاز اصلی میشود که بیل خون آشام وارد زندگی سوکی می شود و…


» دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت :

:: فصل اول :

قسمت ۰۱ : Download

قسمت ۰۲ : Download

قسمت ۰۳ : Download

قسمت ۰۴ : Download

قسمت ۰۵ : Download

قسمت ۰۶ : Download

قسمت ۰۷ : Download

قسمت ۰۸ : Download

قسمت ۰۹ : Download

قسمت ۱۰ : Download

قسمت ۱۱ : Download

قسمت ۱۲ : Download

دانلود زیرنویس فارسی فصل اول

 

:: فصل دوم :

قسمت ۰۱ : Download

قسمت ۰۲ : Download

قسمت ۰۳ : Download

قسمت ۰۴ : Download

قسمت ۰۵ : Download

قسمت ۰۶ : Download

قسمت ۰۷ : Download

قسمت ۰۸ : Download

قسمت ۰۹ : Download

قسمت ۱۰ : Download

قسمت ۱۱ : Download

قسمت ۱۲ : Download

دانلود زیرنویس فارسی فصل دوم

:: فصل سوم :

قسمت ۰۱ : Download

قسمت ۰۲ : Download

قسمت ۰۳ : Download

قسمت ۰۴ : Download

قسمت ۰۵ : Download

قسمت ۰۶ : Download

قسمت ۰۷ : Download

قسمت ۰۸ : Download

قسمت ۰۹ : Download

قسمت ۱۰ : Download

قسمت ۱۱ : Download

قسمت ۱۲ : Download

دانلود زیرنویس فارسی فصل سوم

:: فصل چهارم :

قسمت ۰۱ : Download

قسمت ۰۲ : Download

قسمت ۰۳ : Download

قسمت ۰۴ : Download

قسمت ۰۵ : Download

قسمت ۰۶ : Download

قسمت ۰۷ : Download

قسمت ۰۸ : Download

قسمت ۰۹ : Download

قسمت ۱۰ : Download

قسمت ۱۱ : Download

قسمت ۱۲ : Download

دانلود زیرنویس فارسی فصل چهارم

info دانلود سریال True Blood جهت خرید اکانت VIP، مجوز دانلود مستقیم (user و pass ) اینجا کلیک کنید…

:: فصل پنجم :

قسمت ۰۱ : Download

قسمت ۰۲ : Download

قسمت ۰۳ : Download

قسمت ۰۴ : Download

قسمت ۰۵ : Download

قسمت ۰۶ : Download

قسمت ۰۷ : Download

قسمت ۰۸ : Download

قسمت ۰۹ : Download

قسمت ۱۰ : Download

قسمت ۱۱ : Download

قسمت ۱۲ : Download

دانلود زیرنویس فارسی فصل پنجم

فصل ۶:

قسمت ۱ : Download | لینک کمکی ۱

قسمت ۲: Download | لینک کمکی ۱

قسمت ۳ : Download | لینک کمکی ۱

قسمت ۴ : Download | لینک کمکی ۱

قسمت ۵ : Download | لینک کمکی ۱

قسمت ۶ : Download | لینک کمکی ۱

قسمت ۷ : Download | لینک کمکی ۱

قسمت ۸ : Download | لینک کمکی ۱ | لینک کمکی ۲ | لینک کمکی ۳ | لینک کمکی ۴

قسمت ۹ : Download | لینک کمکی ۱ | لینک کمکی ۲ | لینک کمکی ۳ | لینک کمکی ۴

قسمت ۱۰ : Download | لینک کمکی ۱

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 636
  • بازدید سال : 5,212
  • بازدید کلی : 126,136